مصاحبه آرشیو خبر ها
من می خواستم به آنها 2 هفته مرخصی بدهم اما خودشان نخواستند

من می خواستم به آنها 2 هفته مرخصی بدهم اما خودشان نخواستند

ماسیمیلیانو الگری سرمربی موفق تیم یوونتوس در دومین روز تمرینات بانوی پیر در فصل جدید مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در مورد مسائل مختلف تیم تورینی صحبت کرد. وی در ابتدای این مصاحبه گفت:

 

اشتیاق همیشه لازم است. ما در حال حاضر تمرینات را با چند بازیکن اصلی و تعدادی بازیکن جوان آغاز کرده ایم. این موضوع اهمیت بالایی دارد که ما انگیزه ی بازیکنان را بالا ببریم زیرا این تمرینات، اساس و بنیاد تمرینات در صول فصل خواهد بود.

 

مربی تیم یوونتوس در ادامه گفت:

 

این فصل ما زمان بیشتری برای آماده سازی داریم و این موضوع یک نکته ی مثبت برای ما محسوب می شود، در فصل گذشته ما به فینال لیگ قهرمانان رسیده بودیم و همین موضوع سبب شد مشکلاتی داشته باشیم اما این فصل زمان بهتری داریم.

 

وی افزود:

 

البته این فصل نیز باید منتظر تعدادی از بازیکنان ملی پوش خود باشیم که در مسابقات یورو حاضر بوده اند، اما همگی آنها اول آگوست در اختیار ما خواهند بود. مانژو، لختشتاینر و آلوز از 26 این ماه به ما اضافه می شوند.

 

سرمربی تیم یوونتوس در ادامه به اهداف تیم تورینی پرداخت و گفت:

 

بدون شک اولین هدف ما در این فصل، کسب ششمین قهرمانی متوالی در رقابت های سری آ می باشد و در کنار این باید عملکردی قابل قبول در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم. از امروز تا زمانی که لیگ آغاز می شود، فرصت داریم تا گام به گام پیش برویم و برنامه های خود را پیاده سازی کنیم.

 

وی در حرفی جالب نیز گفت:

 

البته شما برای موفقیت در لیگ قهرمانان، نیاز به کمی شانس هم دارید.

 

الگری به جوانان تیم نیز اشاره کرد:

 

این فصل فرصت مناسبی برای آنها خواهد بود. یک سری از بازیکنان ما از استعداد فوق العاده ای برخوردار هستند و از همین الان می توانند در رقابت های سری آ بازی کنند، اما عده ای از آنها باید برای کسب تجربه به تیم هایی در سری ب بروند و با کسب تجربه ی بیشتر به جمع ما باز گردند.

 

مربی در بخش بعدی صحبت های خود به ترکیب دروازه بان و مدافعان تیمش در رقابت های یورو 2016 پرداخت و گفت:

 

هیچ شک و تردیدی در این زمینه وجود ندارد که مدافعان و دروازه بان ما در جهان بهترین هستند. آنها در آستانه ی صعود بودند و همه ی جهان از کیفیت آنها باخبر شدند.

 

وی در پایان به ویدئوی خنده دار پوگبا و اورا در پایان بازی فرانسه ― آلمان نیز اشاره کرد و گفت:

 

آنها از من درخواست مرخصی بیشتری کردند ولی من تصمیم داشتم به آنها 2 هفته مرخصی بدهم اما حالا که آنها یک هفته می خواهند، باشد مشکلی نیست همان یک هفته.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: